پیش بینی کاردینال ها در مقابل خرس ها: زیر را بگیرید


متخصص VSiN NFL در روز یکشنبه چهار بازی را از دست می دهد.

آریزونا کاردینالز (-7.5، 43) در شیکاگو بیرز

کیلر موری می تواند این هفته برای کاردینالز بازگردد، اما اگر این کار را انجام دهد، نامزد MVP NFL در شرایط بدی بازخواهد گشت. زنگ‌زدگی عاملی بود که چندین ژنرال از خداحافظی و برخی دیگر مانند آرون راجرز و راسل ویلسون به دلیل جراحات یا کووید بازنشسته شدند. زنگ می‌تواند عامل بزرگی برای موری باشد، همراه با این واقعیت که انتظار می‌رود دما در 40 درجه پایین‌تر همراه با باران و باد در میدان سرباز باشد.

این پیش‌بینی برای تیمی که در ماه دسامبر در فضای باز به سمت شهر بادی می‌رود بسیار بد به نظر می‌رسد. موری را بعد از مصدومیت اضافه کنید (یا کلت مک کوی، اگر موری نتواند آن را ترک کند)، و مطمئناً به نظر می رسد که خطای کاردینال ها می تواند در طول این مسابقه کنترل شود.

آریزونا می تواند به پنج دفاع برتر DVOA ببالد و در هر بازی مجاز ششمین یارد است. خرس ها 29 یارد در هر بازی در حمله هستند. یکی از بهترین ویژگی‌های جاستین فیلدز، تازه‌کار QB، دقت او در شوت کردن است، اما این روز برای پرتاب‌های سراشیبی نخواهد بود – حتی اگر او بازی کند.

انتخاب برک: زیر 43

کیلر موری
کیلر موری
AP

ایندیاناپولیس کلتس (-10، 44.5) در هیوستون تگزاس

این رقم بزرگی است که می توان برای کلت ها پوشش داد، اما تگزاسی ها بدترین تیم AFC و احتمالاً دومین تیم بدترین تیم در فوتبال پس از شیرها به نظر می رسند. ایندیاناپولیس هفته گذشته یک شکست دلخراش را به بوکانیرز واگذار کرد، اما پنج شکست عامل تعیین کننده در آن بازی بود. این ادامه حملات قدرتمندی بود که در هفته‌های اخیر از ایندیاناپولیس دیده‌ایم، اما در اشتباهات کارسون ونتز نیز کمک زیادی شده است.

تا روز شکرگزاری، ایندیاناپولیس تنها 10 بازی ملی در 11 بازی داشت. یک روایت قوی در مورد وندز و همه کات ها وجود دارد، اما واقعیت این است که پولارادها تا آن عملکرد عجیب به خوبی از توپ مراقبت کردند. مربیان و بازیکنان می توانند در بازی های بزرگ کمی خوش بگذرانند و از چیزی که کار می کند دور شوند. شاید این اتفاق برای فرانک رایش و تیمش مقابل دالاس افتاده باشد.

کارسون وندز
کارسون وندز
گتی ایماژ

این هفته، کلت ها می توانند به انجام کارهایی که به خوبی انجام می دهند بازگردند. زیبایی یک تکانه غالب این است که کلت ها می توانند از جلو بازی کنند، جلوتر بمانند و حتی اضافه کنند. حمله بی‌اهمیت هیوستون، حتی با تعداد زیاد، نباید به اندازه کافی گل بزند.

انتخاب برک: کلت -10

فیلادلفیا ایگلز (-6.5، 45) در نیویورک جتس

Eagles در حال حاضر یک تیم تک بعدی هستند زیرا Jalen Hurts نمی تواند با هر نوع کارآمدی یک پاس رو به جلو پرتاب کند. فیلادلفیا اما در اجرای فوتبال بسیار باتجربه شده است و توانست با پیروزی در سه بازی از چهار بازی قبل از شکست هفته گذشته مقابل جاینتز، آن را به پلی آف برساند.

جت ها یک تخلف واقعا روشمند هستند. این تیمی است که سعی می کند بازی را کوتاه کند تا از نقاط ضعف خود در سراسر زمین محافظت کند که استراتژی بدی نیست. چیزی که باید به این بازی منجر شود زیر است.

انتخاب برک: زیر 45

San Francisco 49ers (-3.5، 45.5) در Seattle Seahawks

اینها دو دفاعی هستند که واژگونی را تحمیل نمی کنند. 49ers فقط 11 غذای آماده در 11 بازی و Seahawks 10 در 11 بازی دارند. سیاتل فقط 7 شکست در خط حمله و 49ers 15. هر دو حمله در پنج تیم برتر بازده کمربند قرمز قرار دارند و 49ers در واقع با TD 77.4 درصد لیگ را رهبری می کنند. خط دفاع سیاتل چهارمین اثربخشی منطقه قرمز است، اما سانفرانسیسکو بیستم است.

نمرات را می توان در اینجا پیش بینی کرد.

انتخاب برک: بیش از 45.5