آموزش 0 تا 100 نصب لینوکس روی ویندوز ( به همراه آموزش تصویری )

آموزش 0 تا 100 نصب لینوکس روی ویندوز ( به همراه آموزش تصویری )

حال فضایی ایجاد میشود تا شما بتوانید لینوکس را در کنار ویندوز نصب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای اینکه یک سایت ایجاد شود هم اجزای مختلفی باید کنار یکدیگر قرار گیرند و یکی از این اجزا وب سرور است. قبل از اینکه سراغ این برند برویم، باید با مفهوم و کارکرد وب سرور کاملاً آشنا شویم. دراین قسمت اوبونتو را میبینید و میتوانید از اپلیکیشنها استفاده کنید و پیش از تصمیم گیری با این سیستم عامل بیشتر آشنا شوید. حتی اگر این برنامهها کافی نباشند، نرمافزارهای و نیز از پیش نصب شدهاند و میتوانید برنامهها و بازیهای ویندوزی خود را نیز در آنها اجرا کنید. یکی دیگر از مزیت هایی که سرور های اختصاصی ایران سرور دارد، این می باشد که شما می توانید بسته به نیازتان سیستم عاملی را که مدنظرتان است نصب کنید. چنانکه پیشتر بیان شد، یکی از دلایل محبوبیت آموزش های جادی روش آموزش پویا و جذابیتهایی است که او به آموزشها میافزاید. زورین اواِس هم یک توزیع مبتنی بر اوبونتو است که حجم زیادی روی آن کار شده است تا بهترین توزیع لینوکس برای تازه کارها و پناهندگانی که از سمت ویندوز میآیند، باشد. این توزیع برای تازه کارها متفاوت را میتوانید از وبسایت رسمی آن دریافت کنید. ​.

چگونه سرور بسازیم این نسخه یک توزیع عالی لینوکس برای تازه کارها با سیستمهای ضعیف است. این مقاله راجع به یکی از معروفترین آنها، یعنی وب سرور آپاچی () است! المنتری او اس با استفاده از جنبههای ظاهری و زیبایی فوقالعادهی محیطش، توانسته به سرعت رشد کرده و تبدیل به یکی از بهترین نسخه برای افراد مبتدی شود. در پایین قسمت «» فلش خود را انتخاب کرده و سپس روی دکمه «» کلیک شود. درحالی که حافظه فلش به دستگاه متصل است، روی استارت منو کلیک کرده و منوی پاور را باز کنید. همه چیز در یک مکان در دسترس است و میتوانید دریافت نرمافزارهای جدید یا ارتقاء برنامههای موجود را با چند کلیک انجام دهید. صفحه را به سمت پایین بکشید را فعال کنید و روی کلیک کنید. وب سرور هم به درخواستهای شما جواب میدهد و پس از پیدا کردن صفحه مدنظر، آن را برایتان سرو میکند. سپس در مرحله بعدی اگر درخواست شما تائید شود، محتویات سایت مدنظر به صفحه مرورگر شما منتقل میشود تا وارد سایت شوید. حالا اگر سیستم عامل شما اندورید باشد تکلیف چیست؟ مانجارو انتشار بستههای نرمافزاری را تا زمانی که پایداری آنها کاملاً بررسی نشده باشد و سیستم را دچار مشکل نکند، به تعویق میاندازد.

چگونه به سرور هایپیکسل وصل شویم

امروزه مهم ترین و رایج ترین سیستم عاملی که از نرم افزارهای پروژه گنو و پروانه استفاده می کند، گنو/لینوکس است که از کرنل لینوکس استفاده می کند و به شکل توزیع گنو/لینوکس عرضه می شود که بعضی اشخاص آن را «لینوکس» می نامند. در حال حاضر پر کاربر ترین سیستم عامل های لینوکسی – – هستند که تمامی آن بر روی سرور مجازی لینوکس ایران در شرکت توشن قابل ارائه و نصب رایگان هستند. سرور مجازی لینوکس، یک نوع سرور مجازی است که سیستم عامل های پایه یونیکس بر روی آن نصب شده و با دسترسی از طریق در اختیار کاربران قرار می گیرد. به احتمال زیاد، تقریباً هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید، از ابتدا روی زورین او اس نصب شده است. لوکیشن اروپا دارای پهنای باند نامحدود است! در هر سرور مجازی خارج دارای یک سیستم عامل کامل و مستقل است که امکان شدن را هم دارد. اما چیزی که مهمتر است پاسخی است که منجر به رفع مشکل مشتری گرددکه این شرکت برای سرورهای مجازی کارنامه پشتیبانی خوبی داشته است. مینت با دسکتاپ مِیت () توزیعی بسیار سبک، کممصرف و در عین حال، زیبا و مرتب است.

اوبونتو به دلیل کاربر پسند بودن و رابط کاربری زیبای خود، برای کاربران دسکتاپ و تازه واردهایی که سعی دارند وارد دنیای لینوکس شوند ایده آل است. محیط کاربری دسکتاپ میت بسیار ساده و عاری از پیچیدگیهای ترسناک برای کاربران جدید است و به سادگی میتوان با آن ارتباط برقرار کرد به همین دلیل است که جزء بهترین نسخه های لینوکس برای افراد مبتدی محسوب میشود. دسکتاپ میت از زوائد و جزئیات اضافی استفاده نمیکند و روی کامپیوترهای ضعیف نیز به خوبی اجرا میشود؛ اما این به معنی ضعیف بودن سیستمعامل و دسکتاپ آن نیست. 3. امکان افزودن ماژولها و قابلیتهای گوناگون بهخاطر متنباز بودن وجود دارد. وب سرور وظیفه دارد درخواست شما را برای بازدید از یک وبسایت و صفحات مختلف آن بررسی کند و درصورت تائید اطلاعات، شما را به آن صفحات هدایت کند. پس وبسرور درخواست شما را برای بازدید از یک سایت (یعنی همان آدرسی که در نوار نوشتهاید) دریافت میکند؛ سپس با تائید امنیت، سایت مدنظر را به شما نمایش میدهد و تا آخرین لحظهای که در آن سایت حضور دارید مسئول رسیدگی به خواستههای شما است. وبسرور همچنان در خدمتگزاری حاضر است! در بخش بعدی میخوانیم. حالا وقت ایجاد پارتیشن بعدی بررسی جزئیات و فرق cpanel با directadmin یعنی است.