رستوران سانفرانسیسکو پس از درخواست از افسران برای خروج، بازخورد منفی دریافت کرد


رستوران سانفرانسیسکو پس از اینکه تیتر خبرها شد، با موجی از بازخوردهای منفی مواجه شد و از افسران پلیس با لباس رسمی خواست که بگویند وجود اسلحه برای کارکنان ناخوشایند است.

هیلدا و جسی روز جمعه در سه افسر یونیفرم پوش در یک رستوران صبحانه در نزدیکی ساحل شمالی نشستند، اما گفتند که کارکنان کمی بعد از حضور “سلاح های متعدد” ناراحت بودند.

صفحه اینستاگرام این رستوران گفته است که این یک تصمیم سیاسی نبوده و در راستای منافع کارکنان آن گرفته شده است.

در بیانیه آمده است: «ما به اداره پلیس سانفرانسیسکو احترام می گذاریم و از کاری که انجام می دهند سپاسگزاریم. ما آنها را به رستورانی می بریم که از سرویس خارج می شوند، از فرم خارج می شوند و اسلحه ندارند.”

به گزارش NBC Bay Area، صاحبان رستوران همچنین روز شنبه با پلیس در بخش مرکزی اداره پلیس ملاقات کردند تا در مورد این حادثه صحبت کنند.

در آخر هفته، صفحه هیلدا و جسی جلپ مورد حمله منفی 1 ستاره قرار گرفت.

در این بررسی آمده است: “تنها چیزی که من باید در مورد این مکان بدانم این است که اجرای قانون را رد کنم زیرا آنها لباس فرم بودند.” “هرگز پای خود را در آنجا نگذارید. مطمئناً اگر از شما دزدی شد با پلیس تماس نگیرید!! ریاکار نباشید!”

یکی دیگر از منتقدان نوشت: “چه خبر است؟ من مشتاقانه منتظر ترک کار هستم. شما مایه ننگ هستید. پلیس ها را بیرون بیاورید؟”

تا صبح یکشنبه، صفحه رستوران با بیش از 460 نقد، امتیاز 1 ستاره داشت.

رئیس پلیس بیل اسکات به این موضوع پرداخت مجموعه توییت های شنبه. او گفت که این اداره طرفدار “امنیت با عزت” است، حتی اگر افسران احساس کنند که خواسته های شخص دیگری “شخصا ناامید کننده” است.

او گفت: «فکر می‌کنم اکثر مردم سانفرانسیسکو از افسران پلیس خود استقبال می‌کنند، افسرانی که شایسته دانستن این هستند که برای کار سختی که از آنها می‌خواهیم – در لباس‌هایشان – برای ایمن نگه داشتن محله و مشاغل خود قدردانی می‌کنند.»