افسر شناسایی پلیس کهور در تیراندازی با یکشنبه مجلس – دالاس / فورت ورث CBS کشته شد


MESQUITE، تگزاس (CBSDFW.COM) – اداره پلیس Mesquite افسر کشته شده در تیراندازی دیروز را ریچارد لی هیوستون دوم شناسایی کرد.

پس از تصدیق هوستون، شهردار مسکیت، دانیل آلمان جونیور، اعلام کرد که ساعت 8 روز یکشنبه، 5 دسامبر، ساعت 8 شب در مقابل اداره پلیس مسکیت در خیابان 777 N. Galloway برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 1 کشته و 3 زخمی در تصادف اتومبیل در آرلینگتون

جزئیات ساعت نماز 5 دسامبر برای افسر کشته شده ریچارد هیوستون دوم (اعتبار: اداره پلیس کهور)

آلمان در بیانیه ای با اعلام هشدار، از دیگران خواست تا سیاست و تفرقه را کنار بگذارند و بر احترام به مقام کشته شده تمرکز کنند.

«اکنون وقت سیاست نیست، وقت نماز است. المان گفت: لطفا لحظه ای برای همسر و فرزندان ریچارد، خانواده هیوستون و کل اداره پلیس مسکویت دعا کنید.

در غروب 3 دسامبر، هیوستون به یک تماس نگران کننده در بلوک 1500 Belt Line Rd پاسخ داد. و کهور. در طول توقف، مظنون هوستون چندین بار شلیک کرد و سپس تفنگ ساچمه ای خود را به سمت خود برد.

مقامات بر این باورند که هیوستون هرگز یک گلوله شلیک نکرد و نام مظنون یا نوع آشفتگی آن را فاش نکرد.

بیشتر بخوانید: معلم فورت ورث ISD Job Fair Nets 56

هیوستون و مظنون به Baylor Scott & White منتقل شدند. مرگ هیوستون در حدود ساعت 2:11 بعد از ظهر اعلام شد. وضعیت مظنون همچنان وخیم است.

ریچارد هیوستون یک جانباز 21 ساله از اداره پلیس مسکیت بود و متاهل و دارای سه فرزند بود. او در 8 ژانویه 2001 در اداره پلیس Mesquite استخدام شد. او از بخش 153 دوره پایه در علوم کاربردی پلیس به عنوان یک Valdictorian برای کلاس خود فارغ التحصیل شد.

وظایف هیوستون شامل خدمت در دفتر عملیات به عنوان افسر گشت زنی، در کارکنان SWAT برای بیش از 10 سال، و در تحقیقات جنایی رسیدگی به رسیدگی به سرقت و سرقت، امنیت منطقه، و پرونده های نوجوانان / باند است. او همچنین مجوز کارشناسی ارشد افسر صلح اجرای قانون تگزاس و گواهینامه صلاحیت مربی را دریافت کرد.

افسر هیوستون در آوریل 2021 به دلیل اقدامات قهرمانانه خود در کمک به اداره پلیس گارلند و اداره ایمنی عمومی تگزاس، سه مظنون را از خودروی سرقتی که در جنایات مختلف استفاده می شد دستگیر کردند و از اقدام به خودکشی یکی از مظنونان در طول ماجرا جلوگیری کرد، گواهی شایستگی دریافت کرد. تلاش برای دستگیری

شناخت های او در طول فعالیت خود در اداره پلیس کهور عبارتند از:
• 48 توصیه نامه
• 2 جایزه نجات
• 1 نوار توصیه پلیس
• جایزه افسر ماه آکادمی پلیس شهروندان در آگوست 2018

دیوید گیل، رئیس پلیس Mesquite گفت: “این یک اقدام خشونت آمیز بی معنی بود. ریچارد افسر، دوست، پدر و شوهر بزرگی بود. لطفا خانواده و عزیزانش را در دعا نگه دارید. “

اخبار بیشتر: هزاران نفر برای بازگشت به رژه تعطیلات سالانه دالاس تماس می گیرند

ادارات پلیس و سایر افسران در سراسر تگزاس تسلیت خود را ابراز کردند و از PD Mesquite حمایت کردند.