دمپر ضد انفجار تهویه کلوانی

سپس خمکاری این دمپر توسط دستگاه های پیشرفته و روز دنیا انجام میشود این کار با پرس هیدرولیک انجام میشود. پس از سایزینگ قاب و طراحیِ ابعاد اضلاع فریم این دریچه بازدید کناف باید پروفیل فریم ها را به مقادیر لازم برش داد و سپس نسبت به گوشه زنیِ سرهای اضلاع فریم اقدام نمود.این کار باعث گونیا درآمدنِ چهارچوبه ی فریم دریچه بازدید کناف می گردد.پس از گوشه زنی باید نسبت به همچسبانی اضلاع فریم دریچه بازدید کناف اقدام گردد.این کار نیز بوسیله کرنرهای فلزی و بدون اتصال جوشی و بصورت پِرسی صورت می پذیرد.با اتصال اضلاع فریم به هم، ساختار و چهارچوبه فریم دریچه بازدید کناف شکل اولیه ی خود را می یابد.در همین مرحله جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید کناف تعبیه می گردد تا پس از پس از عملیات رنگ خدشه و آسیبی به کیفیت رنگ وارد نگردد.جای این پیچ ها هم می تواند بر روی نمای فریم دریچه بازدید کناف باشد،هم می تواند در دیواره ی داخلی فریم دریچه بازدید کناف تعبیه گردد.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازی ساخت دریچه بازدید کناف چوبی ابتدا با برشِ چهارچوبه ی فریمِ دریچه بازدید کناف توسط دستگاه سی ان سی بر اساس برنامه ای که به دستگاه داده شده، شروع می گردد.همزمان با برشِ فریم دریچه بازدید کناف ،بر لبه های بیرونی و داخلیِ فریم در اصطلاح ابزارکاری نیز انجام می پذیرد. دمپر موتوری هوابر در مسیر کانال هوا قرار گرفته و بعنوان تنظیم کننده هوای عبوری عمل می کند.برای ساخت دمپر موتوری هوابر عموما از ورق گالوانیزه استفاده می شود.ضخامت ورق این دمپر موتوری در ابعاد کوچک و متوسط در حد یک میل و در ابعاد بزرگتر به تناسب افزایش سایز،بیشتر می گردد. از نکاتی که میبایست در ساخت این دمپر ها توجه کرد قوی بودن بخش اهرم دسته دمپر و پیچ ثابت کننده آن میباشد چرا که با توجه به فشار بالای وارده به پره این دستگیره تحت تأثیر قرار گرفته و مصرف کننده را با مشکل مواجه مینماید. ​​.

صفحات کناف هر چند از جنس گچ می باشد اما بصورت خشک بوده و برای نصب و طراحی می توان در آن برش هایی ایجاد نمود. به دلیل آن که از ماسه گیرها بیشتر در مناطق کویری استفاده می شود بهتر است این وسیله از آلومینیوم ساخته شود. در مرحله بعد قسمتِ فرورونده ی پشت فریم در حفره ای که قرار است دریچه بازدید کناف در آن جانمایی گردد،طراحی و به قسمت پشتیِ فریمِ دریچه بازدید کناف لوور هوارسان – شرکت تهویه سازه شار تعبیه می گردد. از جمله کناف ها که به صورت دیوار و سقف کاذب در بخش داخلی ساختمان و برخی موارد بیرون ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. مرحله ی بعدیِ کار،ساخت و آماده سازیِ درب دریچه بازدید کناف فن کویل لولایی با درب ساده ،می باشد.برای ساخت درب دریچه بازدید کناف ابعاد داخلیِ فریمِ این دریچه بازدید کناف ملاک کار می باشد.البته باید از هرسو به میزان دومیل و از سمتی که قرار است لولا بر روی مواضعِ فریم و درب دریچه بازدید کناف متصل شود به میزان نیم سانت کسر نمود تا درب دریچه بازدید کناف به راحتی و بدون گیر باز و بسته گردد.با استحصالِ ابعادِ درب دریچه بازدید کناف ،ورقِ درب دریچه بازدید کناف طوری برش می خورد که از هر بُعد به میزان یک سانت امکانِ ایجادِ لبه را داشته باشد.این لبه در محیط درب دریچه بازدید کناف باعث می شود ساختار درب با قوام بیشتری در محل خود ایستایی داشته باشد و از هرگونه تاب خوردگی و دفرمگیِ درب دریچه بازدید کناف هم جلوگیری می کند.لازم به ذکر است همانطور که قبلا نیز اشاره گردید جنس این درب دریچه بازدید کناف از ورق آلومینیوم بوده و ضخامت این ورق نیز برای ابعاد متوسط و پایینتر به میزان یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ طبعاً بیشتر می گردد.

ترمینال حجم متغیر تک کاناله چهارگوش

پس از آماده سازیِ فریم دریچه بازدید کناف نوبت به ساخت درب دریچه بازدید کناف فن کویل شیاردار می رسد.جنس دربِ این نوع دریچه بازدید کناف از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلیمتر و بالاتر می باشد.برای ساخت درب دریچه بازدید کناف ابتدا ابعاد داخلیِ فریمِ دریچه بازدید کناف که از قبل آماده کرده ایم را سایز می زنیم و به میزان یک الی دومیل از هرسو برای باخور جهت عملکرد درب دریچه بازدید کناف از این مقادیر حذف می کنیم.با برش ورق درب دریچه بازدید کناف نوبت به مراحل خم کاری در حاشیه درب و نیز ایجاد شیار بر ساختار داخلی درب دریچه بازدید کناف می رسد.همانطور که اشاره گردید برای محکم تر شدن ساختار درب دریچه بازدید کناف و جلوگیری از تاب خوردگی و لرزش درب دریچه بازدید کناف در حاشیه و چهارچوبه درب دریچه بازدید کناف یک خم یا لبه ی یک سانتی ایجاد میکنیم که درب به حالت ایده ال و ایستایی کامل برسد.بعد از این کار در نقاط مشخصی که از قبل معین کرده ایم بوسیله ی پِرس های مخصوصی اقدام به ایجاد شیار(۹ و ۱۸ سانتی)بر روی ساختار درب دریچه بازدید کناف می کنیم.بعد از شیارزنی و خم کاریِ لبه های کناریِ درب دریچه بازدید کناف فن کویل باید جای قفل یا قفل های زیمنس بر روی نقاطِ مشخص درب دریچه بازدید کناف فن کویل تعبیه گردد نا پس از مرحله رنگ کاری بتوان به راحتی قفل یا قفل ها را بر روی درب دریچه بازدید کناف فن کویل تعبیه نمود. ​​​.