تعریف Api چیست؟

به این ترتیب دیگر نیازی نیست کاربران یک کسبوکار یک کارت بانکی را در آن کسبوکار ثبت کنند و خود را تنها محدود به همان کارت بدانند، بلکه میتوانند با فراغ بال با هر کارتی متعلق به خودشان در سایت کسبوکار پذیرنده خرید کنند، و کسبوکار پذیرنده هم از خیالی آسوده دارد که تنها همان کاربری که پیشتر هویتاش کنترل شده است در سایت او خرید میکند. یک مثال قابل لمس در این مورد زمانی است که شما به یک رستوران میروید و قصد دارید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید، در واقع ارتباط شما با آشپزخانه توسط پیشخدمت و دریافت سفارش از طریق او انجام میشود. در حال حاضر فکر میکنم این لیست ساده که در واقع یک مخزن در سایت گیتهابه، کاملترین مرجع برای برنامهنویسان ایرانی باشه و با کمک شما حتی میشه بهترش هم کرد. به فکر تکامل خدمات وب سرویس خود باشید. اگر دوستی دارید که فکر میکنید اطلاعات این لیست به دردش میخوره، لینکش رو براش بفرستید. شبکه ملی اطلاعات این کشور کوانگمیونگ (نور درخشان) نام دارد.

پلتفرم های بومی

در اواخر سال 1384 بحث شبکه ملی اینترنت در کشور مطرح و مهمترین دلیل پیاده سازی این شبکه درآن سال کاهش وابستگی به شبکه جهانی اینجا کلیک کنید اینترنت اعلام شد. توانایی رفتن به سمت هم تیمیهای خود و مکالمههای بیدرنگ انجام کارها را آسانتر میکند و امکان جاسازی فایلهای مهم در مکالمات به این معنی است که هرگز از اطلاعات مورد نیاز خود دور نخواهید بود. سرنامی برای عبارت «» به معنی «هکر اخلاقی تایید شده» که با عنوان «هکر کلاه سفید» هم خطاب میشود، افراد متخصص در حوزه امنیت فناوری اطلاعات هستند که وظیفه آنها سعی در نفوذ به سیستمها و پیدا کردن آسیبپذیریها است. شما با تولید محتوای آموزشی، راهنمای خرید و انتخاب محصول، بیان ویژگیها و مزیتهای محصولات مختلف، نحوه استفاده از محصول، اطلاعات مختلف عمومی و بعضاً محتواهای انگیزشی مخاطبان موجود در شبکههای اجتماعی را به استفاده از محصولاتتان ترغیب میکنید. گپ با یک معماری پیشرفته این امکان را به شما می دهد که با یک حساب کاربری در لحظه به صورت همزمان روی چند دستگاه متصل باشید. روی مخزن پروژه تا حالا بیشتر از ۱۶۰ تغییر انجام شده و یکی از ویژگیهاش اینه که در یک نگاه میتونید مورد نظرتون رو در دستهبندی مشخص ببینید و از وضعیت بهای ارائه اون (اینکه آیا رایگان یا غیررایگان است) هم مطلع بشین. ​​​​​!

مدیریت کارکنان

اگرچه تجربه دانشجویی با آن به زیبایی یک دوره آموزشی نیست، اما اینکه محتوای یادگیری الکترونیکی تعاملی تری را به دانشجویان ارائه می دهد، آن را منحصر به فرد می کند. این مطلب به معنی آن است که هر کلاینت و سروری که قصد ارتباط با ای پی آی شما را دارد (بدون در نظر گرفتن عملکرد داخلی شما) باید بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. سرنامی برای عبارت «» به معنی «گواهینامه تخصص امنیت ابری» است. نام به معنی “” رمزگشایی شده است که به معنی “غول ()” است، چرا که این فریمورک ابتدا توسط توسعه داده شده است. پلتفرم نقشه نشان، دارای کامل ترین سبد محصول از انواع و ، نقشه فارسی تحت موبایل و وب، و تنها پلتفرم ارائهدهنده سرویس نقشه ایرانی و های مسیریابی به همراه داده های ترافیکی زنده است. پس از استقبال شدید از سیستم های ، شاهد فراگیر شدن وب سرویس ها و استفاده از ها در سازمانها، استارتاپها و شرکتهای قدیمی و فعال دنیا بودهایم. پس از ایجاد اپلیکیشن میتوانید از بخش “امنیت” توکن دریافت کنید.  ​&;​!

پس از ورود به حساب کاربری باید از بخش “افزودن اپلیکیشن” یک اپلیکیشن (با نام دلخواهتان) ایجاد کنید. علاوه براین تغییرات برای کاربران شما باید به سادگی مشهود و قابل پیگیری باشند. این یک نوشته کوتاه برای معرفی لیست های ارائه شده توسط سایتهای ایرانی است. این توکن به شما دسترسی نامحدود به های رایگان بازار اپی اکو خواهد داد. مقداری ارائه دهندگان طرح های رایگان ارائه می دهند، در حالی که دیگران هزینه ماهانه دریافت می کنند. سه بانک، لویدز، هالیفاکس و بانک اسکاتلند با مایکروسافت همکاری کردند تا سیستمی را برای احراز هویت مشتریانی که از طریق رایانه با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ وارد وب سایت بانکی خود میشوند، راه اندازی کنند. در برخی سیستم ها نیز از روشهای شناسایی بیومتریک مانند اثر انگشت، تشخیص چهره، اسکن عنبیه چشم، شناسایی صدا و دیگر ویژگیهای بدنی کاربر برای احراز هویت استفاده میشود. مثلا احراز هویت در کارت بانکی، همزمان از رمز عبور و حضور خود کارت در زمان تراکنش استفاده میکند. بعد اقتصادی شبکههای اجتماعی اهمیت بهسزایی در رشد آنها داشته است.