معرفی رایجترین انواع سیستم تهویه هوا به همراه معایب و مزایای هر کدام

فهرست مطالب

در این ویدئو موج انفجار وحشتناکی را ببینید و حس کنید بدین ترتیب با سرد شدن هوا در پاییز و زمستان ، مسیر آبگرم ورودی به یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت باز شده و آبگرم وارد کویل آن می شود و با چرخش فن دستگاه ، هوای گرم وارد اتاق ها و سالن ها می شود. 5- نیاز به تجهیزات خاص و پیچیده ای برای انفجار ندارند و تنها با یك چاشنی منفجر می شوند و در صورت استفاده از بوستر حداکثر بازده انفجاری ممکن را دارند. پنجرههای تاریخی قابلتعمیر را حذف نکرده یا اینکه آنها را با پنجرههای نامناسب عایق حرارتی جایگزین نکنید. بدلیل اینکه حساسیت و سمیت آن از نیتروگلیسرین کمتر بود و قدرت آن تقریبا برابر بود ، آنرا جایگزین نیتروگلیسرین در ساخت دینامیت کردند. ساخت TNT بسیار خطرناک است بدلیل انفجار در حین ساخت و بخارات سمی بیشمار و مسمومیت بطوریکه در صنایع نظامی ساخت آن هرزگاهی دستگاه پخت تی ان تی منفجر میشود. ساخت آن بدین گونه است که در ابتدا تولوئن را با مخلوط نیتریک اسید و سولفوریک اسید نیتراته کرده و به مونو نیتروتولوئن تبدیل میکنیم (که خود سمی و منفجره است). در 1925 فرایند تولید RDX را با بازده 68% راه اندازی کردند. شما می توانید با دریافت مشاوره از تکنسین و مسئولان فروش سیستم های تهویه مطبوع متخصص در این زمینه برای انتخاب دستگاه مناسب کمک بگیرید.

انفجار برای انسان

&;​​​​&; !

سیستم های تهویه مطبوع، کاربرد بسیاری در جوامع امروزی دارند؛ به همین علت است که سیستم تهویه مطبوع، بسیار مهم و ضروری است و برای اینکه این سیستم ها بتوانند به درستی کار کنند و قدرت و توانایی بیشتری داشته باشند، نیازمند اجزا و قطعات مختلفی هستند. از این رو میبایست اطمینان حاصل کنید که دتکتورهای دود به تعداد مناسبی به کار گرفته میشوند. عزیزان دقت داشته باشند که وقتی میگوییم فلان ماده از فلان ماده درست شده دلیل بر این نیست که همه فرمول رو ساده مخلوط کنید و مثلا بسازید. مثلا با استون پروکساید(چاشنی) سی فور (خرج کمکی) را منفجر کرده و با انفجار سی فور چند صد کیلو نیترات امونیوم! برای انفجار خرج اصلی (مثلا دو تن نیترات امونیوم) بدلیل غیر حساس بودن آن حتی با مواد منفجره چاشنی ها که سرعتشان 5000 متر بر ثانیه است هم منفجر نمیشوند بایستی آنها را با مواد منفجره قوی مثل پینتریت منفجر کرد. مثلا در خیلی از سایت ها اموزش ساخت را دادند (همگی از تکاوران تندر کپی کرده اند) ؛ که به کل اشتباه است. در همان زمان بکمن در آلمان فرایندی برای تولید از هگزامین توسعه داد که بالاترین بازده را داشت و تا به امروز از همان روش در همه جای دنیا استفاده میگردد.

تیانتی تا حد زیادی سمی بوده و میتواند از راه پوست جذب شده و موجب سوزش و آزردگی پوست شود و لکهای زرد رنگ متمایل به نارنجی از خود باقی میگذارد. با توجه به اینکه کولرهای آبی علاوه بر خنک کردن هوا موجب افزایش رطوبت میشوند، این کولرها در آن دسته از مناطقی که رطوبت هوا به صورت طبیعی بالا باشد کارایی و بازده خوبی نخواهند داشت. در مرحله اخر که نیتراته کردن سخت میباشد بایستی از اسید نیتریک غلیظ 100 در صد استفاده کرد و به تری نیتروتولوئن تبدیل نمود. بهبودهای بیشتری در تولید تا 1940 صورت نگرفت تا اینکه رس و شیلر از کانادا فرایندی را ارائه کردند که نیاز به هگزامین به عنوان ماده اولیه نبود. بنابراین، این چهار مرحله همواره به صورت پشت سر هم در حال وقوع است تا عملکرد یکنواخت موتور را در پی داشته باشد. ار دی ایکس چون خودش بصورت کریستال و پودر است قابل استفاده نیست ، لذا با روغن موتور و غیره مخلوط میشود تا مثل ادامس جامد و چسبناک و حالت پذیر باشد.

حرارت و دود

صدای منیفولد شبیه به زوزه کشیدن است که با گاز دادن و بالا رفتن دور موتور بیشتر و بیشتر میشود. این سیستم از مجموع تجهیزاتی تشکیل شده است که می تواند همزمان با تهویه مطبوع هوا رطوبت مورد نیاز محیط را تأمین کرده و از ورود هوای بیرون به فضای تهویه شده جلوگیری نماید. برخی دیگر از دانشجوهای شیمی هم فقط فرمول خود ساخت (شیمی محض) را مدنظر دارند ولی انها هم اشتباه میباشد.برای مثال در ساخت در یک زمان خاص بعد از شروع واکنش اگر دما را برای 10 دقیقه رو یک دمای خاص نگه نداریم ؛ ار دی ایکس تشکل نمیشود و اگر بیشتر نگه داریم ؛ کربنیزه میگردد. اطلاعات به دست آمده از آنالیز چک لیست را می توان به عنوان پایه ای برای انجام تجزیه و تحلیل بیشتر با استفاده از روش ها و تکنیک های دیگر شناسایی خطرات به کار برد. اگر به ناچار جت فنها در مقابل تیرها و یا موانع دیگر قرار داده شد، میبایست فاصله کافی در نظر گرفته شود. امروزه سنسورهای دما یا ترموستات ها غالبا دیجیتالی هستند و در آن ها از قطعات نیمه هادی استفاده می شود. طبق استاندارد تهویه محیط کار اگر اختلاف دمای هوای رفت و برگشت در سیستم سقفی بیشتر از ۸ سانتی گراد باشد، راندمان پخش هوای منطقه حداقل باید ۰٫۸ باشد؛ یعنی در چنین سیستمی در حالت گرمایش به اندازهٔ ۲۵درصد نرخ تهویهٔ واقعی بیشتری می خواهیم.

تخلیه پارکینگی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مدیریت دود ساختمان خود را به ما بسپارید ! دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.