جو مانچین از تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای پایان دادن به مأموریت بایدن برای واکسینه کردن کارفرمایان خصوصی حمایت می‌کند.



سناتور جو مانچین سوم، رای کلیدی به نفع دستور کار کاخ سفید، از تلاش های جمهوری خواهان برای لغو مأموریت ملی رئیس جمهور بایدن برای واکسینه کردن شرکت های خصوصی حمایت می کند.

آقای مانچین، یک دموکرات ویرجینیای غربی، قصد دارد هفته آینده قطعنامه مشترکی را در سنا ارائه دهد که مخالف این مأموریت است.

او گفت: «من با هیچ تعهدی از سوی دولت برای واکسینه کردن مشاغل خصوصی موافق نیستم. “به همین دلیل است که من از لایحه ای حمایت کردم و قویاً حمایت خواهم کرد که تعهد دولت فدرال برای واکسینه کردن شرکت های خصوصی را حذف می کند.

آقای مانچین استدلال کرد که در حالی که او از واکسینه شدن هر آمریکایی در برابر ویروس کرونا حمایت می‌کند، برای دولت فدرال مناسب نیست که الزاماتی را برای کارفرمایان خصوصی اعمال کند.

او گفت: «من مدت‌ها گفته‌ام که باید کارفرمایان خصوصی را که وظیفه دارند از کارمندان خود در برابر COVID-19 محافظت کنند، تشویق کنیم، نه مجازات کنیم. “من شخصاً هم واکسن و هم تقویت کننده را دریافت کرده ام، بنابراین همچنان همه را در ویرجینیای غربی تشویق می کنم که واکسینه شوند.

آقای مانچین همراه با سناتور جمهوری‌خواه، مایک براون از ایندیانا، از قطعنامه‌ای برای لغو این حکم با استفاده از قانون بازنگری کنگره حمایت می‌کند. ابزار نظارتی به قانونگذاران اجازه می دهد تا با اکثریت ساده در هر مجلس کنگره، مقررات فدرال را رد کنند.

در صورت موفقیت، دولت فدرال نمی تواند مقررات جدید را اجرا کند مگر اینکه کنگره قانونی را تصویب کند که چنین دوره ای را تصویب کند.

آقای براون گفت: “امیدوارم تعداد بیشتری از سناتورها و نمایندگان دموکرات از الگوی قوی سناتور مانچین پیروی کنند و در مقابل این تجاوز فدرال که اقتصاد رو به بهبود ما را نابود می کند و حقوق میلیون ها آمریکایی را تضعیف می کند، ایستادگی کنند.”

اگر چارلز ای. شومر، رهبر اکثریت سنا، از دموکرات‌های نیویورک، به او اجازه دهد که در جلسه بایستد، تأیید قطعنامه توسط آقای مانچین احتمالاً تصویب آن را در یک سنا به طور مساوی تضمین می‌کند.

اگرچه نیت خانم شومر نامشخص است، حتی اگر این قطعنامه توسط سنا تصویب می شد، او در مجلس نمایندگان دموکرات ها مرده بود. بایدن همچنین احتمالاً مطمئن می شود که اگر این اقدام به نحوی از کنگره عبور کند، وتو خواهد کرد.

در اوایل این هفته، 48 جمهوری‌خواه به‌عنوان بخشی از قانون تأمین مالی با هدف باز نگه داشتن دولت، به‌طور ناموفق علیه دستور واکسیناسیون کارفرمایان خصوصی رأی دادند.

آقای مانچین با همه دموکرات‌ها به جلوگیری از اصلاحیه رأی داد و گفت که این یک قرص سمی است که دولت را تعطیل می‌کند.

او گفت: «در نیمه راه همه‌گیری COVID-19 و ظهور نسخه جدید Omicron، من به دلایل صرفاً سیاسی به تعطیلی دولت رای نخواهم داد. «به همین دلیل است.